fbpx
Sari la conținut

University 2 Business

Continental Automotive Sibiu – Management industrial în context pandemic

Cum ați descrie, în câteva cuvinte, anul 2021, din punct de vedere al schimbărilor organizaționale, al modului în care muncim și trăim, al relațiilor interumane, respectiv al climatului de business?

După schimbările și provocările impuse de pandemie în 2020, anul 2021 ne-a găsit pregătiți și adaptați „noului normal”. Fiind deja familiarizați și avansați în procesul digitalizării, proiectele și programele noastre și-au urmat cursul în ultimele 12 luni, organizația și oamenii ei continuând să pună business-ul în mișcare, indiferent de contextul pandemic.

Care sunt cele mai importante lecții pe care le-ați învățat pe parcursul anului 2021?

Nu ne oprim niciodată din învățat, iar anul 2021 a accelerat și accentuat procese pe care le-am transformat în obiective pe termen lung.

Sănătatea organizațională – personal, sunt un susținător al teoriilor care arată că employee experience și employee wellbeing se crează prin beneficiile pe care compania i le oferă angajatului și relaționarea cu echipele, cu oamenii din jur. Anul 2021 ne-a făcut să ne concentrăm mai mult pe siguranța și bunăstarea fizică și mentală a angajaților, deschizând o policlinică privată în incinta companiei, centru de testare și vaccinare Covid, dar și modernizând constant spațiile de birouri, cantina, creșa, grădinița, pentru a crea un mediu favorabil angajaților și familiilor acestora. Pe lângă opțiunea de “mobile work”, pentru bunăstarea angajaților am introdus în 2021 și programul Short Working Week și Remote Work.

Învățare și dezvoltare continuă – mai mult ca oricând, în urma fluctuației pieței auto și a pandemiei, dezvoltarea competențelor și programele de orientare în carieră sunt prioritare. O lume în schimbare înseamnă că dezvoltarea profesională trebuie urmărită și prioritizată, ca oamenii organizației să dobândească aceste noi competențe.

Human centric organization – la Continental, diversitatea primează, iar valorile companiei sunt centrate pe oameni, echilibrând nevoile organizației cu nevoile angajaților, clienților și comunității sale. O experiență excelentă a angajaților este rezultatul oamenilor care sunt capabili să se reunească și să se ajute reciproc, să ofere sprijin și să colaboreze în moduri semnificative și productive. Ne-am convins în 2021 că o organizație de succes funcționează ca o comunitate. Fiecare persoană și departament joacă un rol în susținerea acestei comunități: în munca lor, dar și în modurile în care se angajează și contribuie la cultura companiei lor.

Digitalizarea proceselor HR – accelerarea digitalizării si noile platforme introduse au dus în 2021 la o creștere a performanței atât pentru organizație, cât și pentru angajați.

Echilibru – nu a fost tocmai ușor, dar am reușit chiar și în perioada pandemiei să ne găsim și menținem echilibrul. Organizațiile cu un număr foarte mare de angajați trebuie să demonstreze mult echilibru. Ele au o flexibilitate limitată în adresarea nevoilor individuale, mai ales extremele lor, iar acest lucru trebuie compensat cu o abordare echilibrată, constant pozitivă pe termen lung

Ce oportunități le oferiți studenților în anul 2022?

Continental Automotive Systems Sibiu va aborda și în acest an relația cu studenții sub toate aspectele ei, respectiv program de internship, Locuri de muncă, tme pentru lucrări de diplomă și altele.

Profităm de ocazie să amintim că în data de 17.03.2022, vom fi prezenți la UMFST G.E. Palade din Târgu Mureș cu un workshop în cadrul programului Company Hour, unde vom derula și un foarte interesant proces de selecție pentru internship

Mulțumim reprezentantului Continental Automotive Systems Sibiu, dna. Lăcrămioara DĂRĂBAN – Manager Relații Umane